neděle 28. září 2014

Poslední úlovky z knihovny ...


... kdybyste třeba měli nutkavou potřebu něco číst a nevěděli co :-)


Když to vezmu stručně a odspodu, Otázku za deset britského autora Davida Nichollse  jsem si půjčila hlavně proto, že mě hodně bavil jeho román Jeden den, o němž se vám tu taky chystám napsat. A už mi v mailu přistálo upozornění z knihovny, že mám připravený k vypůjčení jeho další román Záskok, který jsem si rezervovala -
 aneb British Humor Forever!!!

Taky tzv. doháním resty a mezery, takže přesně proto se u mě ocitly dvě knížky
Jiří Hájíček - povídkový soubor Snídaně na refýži - stejný případ.

Hodně se těším taky na poslední novinky Markéty Pilátové Tsunami blues 
a Zuzany Brabcové Stropy, jejíž román Rok perel jsem četla před lety ...

Domeček Terezy Límanové mě v knihovně zaujal v regále s novinkami ...

Radku Třeštíkovou, resp. její prozaický debut Dobře mi tak
mi doporučila známá ... asi to nebude tak úplně můj gang,
ale třeba budu překvapená ...

Na Slepou mapu Aleny Mornštajnové se vyloženě tetelím -
to vám asi bude krása nesmírná ...

A těžkotonážní pecka na závěr ...
Ačkoliv mi vždycky byl Ivan Blatný z toho slavného brněnského trojlístku
básníků nejvzdálenější a mnohem víc mne oslovili Jan Skácel s Oldřichem Mikuláškem,
skoro šestisetstránkovou knihu Básník (román o Ivanu Blatném) Martina Reinera
jsem prostě musela 1) bo Brno!!!, 2) bo filda!!!, 3) bo čeština!!!, 
a za 5) bo Trávníček, který mě z Blatného zkoušel u státnic z české literatury
 -  a úspěšně!!! A navíc jsme si moc hezky popovídali!!!



Jako již tradičně se na všechny tyhle knížky těším moc a moc,
ale nejdřív jsem se pustila do Jiřího Hájíčka ...

A co vy? Co právě čtete, čtete-li? 

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Že by? :-))
      Je teda fakt, že už na základce jsem mívala poznámky za čtení pod lavicí :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)