úterý 2. září 2014

Napsala si o pistáciový košík do koupelny ...

... kulatý, 15 cm na výšku, 15 cm průměr,
což pro mě byla výzva - zatím jsem totiž všechny košíky dělala 
jen tak partyzánsky by oko, prostě jak to vyšlo :-)
Takže premiéra s krejčovským metrem ...


... 100% bavlněná příze Camila natural dvojitě ...
... háček 3,5 ...
... postupně přidávané krátké sloupky
do požadované šíře a pak už jen dokola furt do pryč ...


Balkónové zátiší s kosmetikou a výhledem na parking :-)

... podložky pod hrneček 3 x 2 jsem jí pak umotala jen tak pro radost ...




10 komentářů:

  1. Ha ha.
    Taky vzdycky trnu z presne zadanych rozmeru /nekteri pisi i v milimetrech/,ale premerovat tvuj kosicek - to me ani ve snu nenapadlo!!!

    Fajn tahle nova zkusenost,byt na opacne strane. A jeste k tomu se radovat a radovat a radovat se ♡♡♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že jsi ho nepřeměřovala, beztak ty rozměry nesedí :-))) A ne, že teď vstaneš a půjdeš to udělat :-)) Říkala jsem si, ty brďo, Rosa to má určitě promyšlené a vypočítané, kam ho chce dát a když udělám základnu 16, 5 cm, spadne jí z poličky :-))
      Ale vážně - zatím jsem vždycky obdržela instrukce spíš ohledně barvy a bližší specifikace rozměrů byla ve stylu malý-menší-střední-větší :-)
      Ale u nějakých složitějších věcí (např. právě Tvých kabelek) bych byla z dodržování těch požadovaných rozměrů hyn ... ale pobavila jsi mě, stejně mi hlava nebere, jak někdo může tak přesně vědět rozměr své budoucí, dosud zatím fyzicky neexistující, kabelky či čeho v mm, to je na mě asi fakt už vyšší dívčí :-))

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuju, Ajko :-)
      Ale taková jako Vy ani zdaleka ne - jednou bych se chtěla naučit fakt pořádně šít, zatím je to nedostižná meta, ale možná časem :-)

      Vymazat
  3. Fakt jsi šikula :)

    Tak mě napadlo, že by se mi pod Imhotepa taky hodily nějaké podložky... Asi napíšu Ježíškovi ;) ;) ;) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Imhotep! Imhotep! Imhotep! :-))
      Stačí říct barvu a jako bys je už měla doma :-)

      Vymazat
    2. Nějakou vínovou/ fialkovou/ starorůžovou apod.? Aby mi to ladilo s tvým košíčkem (a kobercem :P )...

      Vymazat
    3. Předávám info Ježíškovi :-)

      Vymazat
    4. Díky! Ale jestli je Ježíšek barvoslepý a vybere žlutou, ať sem ani nechodí! :p

      Vymazat
    5. Tak se mi zdá, že ty toho Ježucha podceňuješ ... aby se Ti to nevymstilo :D :D

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)