pátek 26. září 2014

Aspoň jednu každý týden ...


... 39/2014 ...

Eliška má svou první průkazku do knihovny a je šťastná jak blecha :)

V pátek jsem v knihovně zjistila, že spodní hranici pro přihlášení do dětského oddělení nemají danou (myslela jsem si, že je to od 6 let), takže jsem neváhala a hned v pondělí jsem Eli přihlásila, protože železo se musí kout, dokud je žhavé :-)



Domů jsme si samozřejmě rovnou odnesly první várku půjčených knížek -
šla jsem tam vyzbrojená lístečkem s knižními tipy, co mě tak porůznu zaujaly 
a co jsem měla tzv. v záloze na svátek, narozky a pro Ježíška.
Mám radost, že většinu z nich dětské oddělení naší knihovny ve fondu má,
tak je aspoň můžeme očíhnout, 
než zainvestujeme víc než směšných třicet kaček za roční půjčovné :-)




Oskar a měsíční kočky

Parádní zvířátkové knížky s úžasnými ilustracemi Andrey Tachezy




Jak zvířata spí - nádhera z Baobabu, která v dopise pro Ježíška určitě chybět nebude


Tohle je Ježíšek od Hany Skálové, opět s ilustracemi Andrey Tachezy,
taky hodně povedená knížka ...

Tyhle pohádky si Eliška vybrala sama ...


... zatím jsme přečetly první tři a jsou moc fajn ...




Přiznám se rovnou a bez mučení, že To je Londýn od pana Šaška jsem si půjčila hlavně pro sebe ...
U nás v dospělém to totiž nemají, věřili byste tomu? :-))

A když jsem tam našla tuhle ilustraci, musela jsem se děsně smát,
protože mi to připomnělo fotku,
kterou jsem pořídila před lety v Paříži z druhého patra Eiffelovky -

... to je, prosím pěkně, ona ... 



... byli jsme tam na konci září a celou dobu bylo nádherné počasí ...
Když jsme ovšem poslední den dovolené slavnostně vylezli nahoru, 
tu mlhu by nám záviděl i Rákosníček :-))


... a tady důkaz, že fakt nekecám ....
... ta mlha by se přes tu mříž dala vyloženě krájet ...


2 komentáře:

  1. Tý jo, a já si myslela, jak jsem dobrá, že jsem chodila do knihovny už od pěti - a to ještě trochu tajně, protože tehdy se fakt mohlo až 1. třídy ;) Přeju E., aby jí sbírka průkazek pěkně narostla (já zatím nasbírala 8 a snad se ještě urodí...)

    Tu fotku z Paříže si pamatuju - říkala jsem si, že mi zase asi blbne počítač, že ji to nenačetlo a ukázal se jen šedý obdélník :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík, budu jí to tlumočit :-) Jsem fakt ráda, že ji ty knížky tak baví ♥
      A pařížské foto se pomalu stává kultovním :-)))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)