pátek 5. září 2014

Aspoň jednu každý týden ...

... 36/2014 ...

... Eli má šplhací období, jak vidí tyčku, jde to toho ...
... má sílu v rukou, vydrží takhle viset docela dlouho,
takže je jen otázka času, až vykoumá tu techniku
a začne se pořádně přitahovat ...


... po mně to teda rozhodně nemá,
 já jsem výš než deset centimetrů nad zem nevyšplhala (nevyskočila) nikdy :-)
Jediné, co jsem s podobnou kovovou tyčkou zvládla, bylo to,
že jsem do ní napálila na sáňkách a rozbila si o ni hlavu ... 
... parádní jizvu mám na čele dodnes,
navíc se mi podařilo se strefit přesně do místa,
kam jsem v jednom roce vyčelila futra a taky to bylo na šití,
takže jsem si vlastně tu jizvu svým způsobem posichrovala ...
... Už jsem si na ni ale dávno zvykla, komplexy nemám a afinu nenosím,
jenom babička to nemůže ani po letech rozdýchat a dodnes mě občas posílá na plastiku :-)))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)