středa 27. srpna 2014

Poslední dny mám pocit...

... že nějak nestíhám ...  


Než jsem se stačila pořádně rozkoukat, je po prázdninách a v pondělí zase Elišce začíná pevný režim a školka. Tváří se nadšeně a prý se těší, hlavně na kamarády, pančitelky a vůbec celkově ... skoro celé prázdniny totiž letos trávila na střídačku u babi s dědou a u prababičky, takže jí asi chybí ta mladá krev - při vší úctě k stále vitálním prarodičům :-) Neměla jsem ještě nárok na dovolenou a ve školce fungovali jen čtrnáct dní v červenci, takže díky bohu za hlídací babičky, fakt netuším, jak to řeší jiné maminky, co tuhle možnost nemají.

Po dlouhé době jsem zase měla pracovní léto, prázdniny mi tak nějak protekly mezi prsty ... nestihli jsme tím pádem žádnou delší dovolenou, ale to vůbec neva, práce je teď důležitější a fakt si to užívám - jsou tam na mě hodní a slušní a taky žádný velký stres, což je po mých předchozích pracovních zkušenostech příjemná změna ... sice poslední dobou mám trochu fofry, ale pořád jsem ještě pomyslně v té "zaběhávací" fázi, takže si to určitě časem sedne ...
Do toho chodím na rehabilitace a jsem unavená, protože málo spím ...  jsem prostě nepoučitelná, ale na pětihodinový spánek denně asi brzo dojedu - dneska jsem už cestou z práce usnula v tramvaji, takže jsem málem dojela až na konečnou :-)

Štve mě, že nemám tolik času na čtení (což je ovšem moje čistě sobecké hledisko, jinak jsem samozřejmě za tu spoustu věcí, které mi teď vyplňují čas, ráda a vděčná).
A taky si nestíhám si dělat poznámky k přečteným knihám ... to byla jedna z věcí, kterou jsem letos chtěla dělat poctivě a pečlivě a zatím se mi to docela dařilo - aktuálně ovšem mínus devatenáct položek, což už asi dohromady zpětně nikdy nedám ...

Mám spoustu plánů, co chci uháčkovat a uplést (protože je to super relax), ale času se mi nějak nedostává a nejspíš budu ráda, když zvládnu v průběhu podzimu vyrobit pár dárků na Vánoce (jo, já vím, říkáte si: Neotravuj s Vánocemi, vždyť je teprve srpen! - ale věřte mi, zase to sletí strašně rychle - a tipuju, že už koncem září budou v obchodech čokoládoví mikuláši a kolekce ... 
A víte co - kdo uvidí první, má u mě čokozajíce :-) 

A taky mám pár restů, za které se moc omlouvám a stydím - ale Petře a Petrůů, slibuju, že vám balíčky odešlu co nejdřív! Na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí!

V Bělé a při výletu na Gírovou ...
Mimochodem - na poslední fotce Eli radostně mává,
politický názor (ani ten extrémní) si ještě nevytvořila :-))

Každopádně myslím, že Eliška měla krásné prázdniny, takové ty první opravdové ... pár hezkých výletů a aktivit jsme zvládli, s dědou a babi se poctivě učila plavat, do sytosti se vyřádila venku a na hřišti má za sebou taky spoustu pokroků - vyleze až na úplný vršek provazové pyramidy, naučila se sama rozhoupat na houpačce a umí se houpat i ve stoje, s tátou zkoušejí šplhat (po mě to teda rozhodně nemá :-)) ... zkrátka získala větší jistotu a sebevědomí v pohybu, i za cenu několika nezbytných modřin a boulí, ale to k létu patří ... Hodně ji přes prázdniny začala bavit písmenka a čísla, takže pořád zkouší něco psát a počítat (ale nebojte, máme normální dítě, takže žádná malá násobilka se zatím nekoná :-)
Jo, a taky byla s babičkou poprvé v životě v kadeřnictví a měla z toho megazážitek, protože opravdický kadeřník - pan Marcel - jí udělal parádní lokny :-)
Celkově je taková otrkanější, zase o něco vyspělejší a šikovnější ... ale nutno říct, že u dědy a babičky taky trochu "zvlčila" a občas odmlouvá a je taková drzejší, než byla před předáním - asi budeme muset zase nastavit mantinely, které trochu povolily, když jsme ji na chvíli ztratili z očí a ze sféry vlivu :-)) Ale babičkám a dědovi samozřejmě moc a moc děkujeme, protože bez vás bychom to nezvládli!

A je s ní čím dál tím větší sranda ... dneska se mě třeba zeptala, jestli se bude pořád jmenovat Eliška, i když z ní bude maminka (s tím maminkováním je vůbec vtipná, protože její oblíbená hláška je, že až bude mít čtrnáct roků a bude chodit na gymnázium, chtěla by už mít miminko (bože, doufám, že se to  nestane! :-))) 
A odpoledne přišla otázka, jestli bych chtěla radši holčičku nebo chlapečka (pro upřesnění podotýkám, že aktuálně u nás v tomto směru nic "nehrozí") a jestli se na miminku hned pozná, jestli je to kluk nebo holka ("Mami, to se musí dát vyčůrat a uvidí se, co TAM mají, že?") ... a pak mě rozesmála, protože se úplně vážně zeptala, jestli je miminko v bříšku už oblečené - že by to jako šlo poznat podle oblečení :-)))





Užijte si všichni těch posledních pár dnů prázdnin 
a do nového školního roku vykročte pravou!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)