pátek 4. července 2014

Šišky v něm asi mít nebude ...


... ale pevně doufám, že ho využije a bude se jí hodit ...




... mojí drahé ♥ k narozeninám ....



... měl by barevně ladit s novým kobercem, tak doufám, že jsem odstín opravdu trefila :-)
... v reálu není tak moc do malinova, spíš do vínova ... košík i koberec :-))


... šminky by mu možná slušely ...




... nebo že by přece jen raději ty šišky? :-)))



6 komentářů:

  1. Je krásný, děkuju moc, zlato ;) Šišky v něm mít nebudu, ale až se rozhodnu, co tam bude, dám vědět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, co vymyslíš :-)
      Ale kdyby ses přece jen rozhodla pro ty šišky, dej vědět, máme zásoby :-))))

      Vymazat
  2. Jeeeeeeeeeeeeeeeee, holky, já bych taky takový chtěla!
    Co mám pro to udělat?
    Naskenovat náš koberec?

    Jdu ho hned povysávat ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahá, rozhodně naskenovat koberec :-)))
      Ale vážně - samozřejmě ti jich umotám, kolik budeš chtít ... jen mi napiš mail s instrukcemi ohledně velikosti a barvy a jako bys je už měla doma :-)

      Vymazat
  3. Já se taky hlásím:-) V tyrkysové nebo oranžové barvě by nebyl?:-) Je to krásný a na dámský nesmysly jak dělaný! Jsi šikulka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky, samozřejmě by byl :-))
      Ozvi se mi do mailu, jak ho budeš chtít velký atd.
      pac a pusu J.

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)