čtvrtek 10. července 2014

Moje první ...


.... háčkovaná síťovka ...


... taky k narozeninám ...


... v oblíbené barvě a se zesíleným dnem  ...


... doufám, že uši jsem umotala dost pevně ...


... než se vyloupl finální tvar, chvíli to trvalo a taška vypadala jako obří rádiovka 
pro slony, akorát bez anténky :-)



... mimochodem, Jirkův první dotaz, když viděl, co tvořím, byl: 
"A jakou to má nosnost?",
čímž chtěl zřejmě eufemisticky naznačit své pochyby,
zda taška vůbec něco unese :-))

Takže pro nevěřící - ano, unese,
zátěžový test taky proběhl ....


... je to fakt první prototyp, takže možná bude mít nějaké mouchy ...
... už teď třeba vím, že další bude aspoň o tři až čtyři řady kratší,
protože s nákladem se opravdu docela vytáhne ...
... ještě, že je obdarovaná dáma docela vysoká a má dlouhé ruce :-))


... zkrátka, zlato, teď už je to na tobě :-)

Doufám, že ti poslouží co nejlépe a nejdéle ...
... a kdyby byly přece jen, nedejbože, nějaké vady,
máš u mě v tvých oblíbených barvách další 2 + 1 zdarma :-)))
A ty už budou samozřejmě zcela perfektní -
na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí :-))

3 komentáře:

  1. Zatím jsem ji nevyzkoušela, protože jsem od pátku uvízla u našich - E+A tu zůstaly a nepustily mě domů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teta!!! Teta!!! Teta!!! :-))

      Vymazat
    2. Jo, to jo, ale poslouchat to každé ráno v 7, když se chceš po odpolední vyspat? :D

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)