středa 25. června 2014

Včera jsem měla volno ...


... tak jsem si skočila zase něco vybrat do knihovny ...

... vyzbrojila jsem se seznamem, bo bez taháku ani ránu :-)

Většinu tipů mám ze stránek Magnesia Litera - říkala jsem si, 
že bych se měla podívat, jestli bych se s porotou shodla ...


... a jak vidíte, částečně jsem byla úspěšná -
ne, že by jim došly knihy, ale vyčerpala jsem si limit na výpůjčky :-)


Těším se ... myslím, že hlavně ty Laskavé bohyně budou výživné - skoro 900 stran ...
Ale zase třeba knížka Byly jsme tam taky je příjemně subtilní, 
tak se mi to krásně vykompenzuje ...



Poslední dobou se mi opravdu čte nějak zvlášť dobře, 
možná i proto, že Jirka každý večer kouká na fotbal
a já mám tak o důvod víc zalehnout dřív s nějakou hezkou knížkou ...
Moc teda nechápu, co je tak zajímavého na utkání Honduras - Írán,
ale Mistrovství světa je prý Mistrovství světa :-))

Knihám zdar!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)