čtvrtek 26. června 2014

Uf ...


... ještě čerstvá, včera podepsaná ...
... od 1.7. začínám pracovat "normálně", na pracovní smlouvu, na dobu neurčitou ...

... po čtrnácti měsících na ÚP to konečně vyšlo
a teď už bude, doufám, všechno tak, jak má ...


... omlouvám se všem těm úředním šimlům
na které jsem byla tak strašně naštvaná
a děkuji své šťastné hvězdě, že je přiměla pracovat opravdu rychle -
stal se zázrak, dotace schválili do měsíce 
a mé katastrofické scénáře se, díkybohu, nenaplnily ...


... loni v srpnu jsem tuhle krásnou lahev dostala od tchána na své pětatřicátiny
a archivovala jsem si ji s tím, že ji vypiju(eme), až podepíšu pracovní smlouvu ...


... teď ten okamžik nastal -
Vive la France!!!


... Jirka šel dneska spát už o půl deváté, protože byl unavený 
a tímpádem  má smůlu  ...

Holt, kdo zaváhá, nepije ... :-))))


Děkuji všem za podporu ♥

Doufám, že hned něco nepos.... :-)))


Ať se vám ve všem daří a mějte krásné léto!!!

Já už ho mám nejkrásnější , ačkoliv dovolená mi kvůli zkušebce asi nehrozí :-))))

Na zdraví!!!!


10 komentářů:

  1. Ahoj,Jani! Gratuluji!!!!
    PS : jak chutnalo? :) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky, díky :-)
      Víno bylo trochu těžší, ale VÝBORNÉ :-))

      Vymazat
  2. Cherié, velká gratulace a vidím, že se dnes také napijeme. Na tvoje zdraví, úspěchy...prostě na TEBE. Líbáme!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ♥
      Ať vám chutná, chérie :-)

      Vymazat
  3. Jani, gratuluju, jsi šikulka a budeš to zvládat levou zadní a léto si užiješ příští rok! (stejně ty vedra nemáš ráda, ne?:-) )
    posílám pusu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Marti ♥
      A máš pravdu, jak je přes třicet, umírám ... a v kanceláři mám příjemný chládek i za těchhle teplot, jak jsem se minulý týden přesvědčila, takže paráda :-))

      Vymazat
  4. Jani, moc ti to přeju! Pečuj o svoji šťastnou hvězdu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujůůů, Luďo ♥
      Budu ... jediný problém je, že nevím, která to je :-) Nevíš? :-)

      Vymazat
  5. Jani, moc gratuluji a ať se tivv nové práci líbí a daří!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)