čtvrtek 19. června 2014

Samé dobroty ...


... u našich na zahradě ...
... něco teprve kvete, něco pomalu, ale jistě dozrává, 
něco bude každou chvíli a něco už sklízíme ...
... broskve, jahody, angrešt, bílý, červený a černý rybíz, ostružiny ...



















6 komentářů:

  1. Opravdu.... samá dobrota:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jo, tohle všechno já můžu - a nejvíc se těším na rybíz, ten fakt miluju :-)
      A angrešt byl ještě jak šťovík, ale stejně jsem neodolala :))

      Vymazat
  2. Ty jahody....krása
    (naše jsou letos marné, ale taky už jsou staré a musíme je vyměnit, tak se ani nedivím..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka má nějakou super odrůdu - dozrávají teď pořád dokola další a další, takže už mám plný mražák dřeně a dělala jsem dokonce džem :-)
      Zjistím bližší info a dám vědět :-)

      Vymazat
    2. Provokatére - prý džem... To my jich tolik neměli nikdy a marmelády jsme dělali akorát tak z třešní, bo už jsme nevěděli, co s nimi. Jo a z rybízu, ale ten nemám ráda, ten se nepočítá :P

      Info zjisti, bude se to hodit při nákupu nových sazeniček ;)

      Vymazat
    3. Ony právě dozrávaly ve vlnách, takže to, co je na fotce, jsem sklízela co dva dny - a to se fakt normálně zkonzumovat nedá :-))
      A rybíz já naopak miluju už od děcka, takže rybízová marmoška je u nás každoroční letní evergreen :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)