pátek 20. června 2014

Aspoň jednu každý týden ...


... 25/2014 ...

 


... ve školce s obrovskou obálkou na všechny ty "oficiální" výkresy,
které tam za celý rok namalovala 
a spolu s ostatními dětmi je měla postupně vystavené v šatně ....
... spousty a spousty dalších výtvorů z odpoledního tvoření
jsme nosili domů průběžně ...

... první "velký" rok už má skoro za sebou,
tak strašně rychle to uteklo,
najednou mi ta moje malá holčička připadá nějaká veliká ....

... když si vzpomenu na ten první proplakaný týden loni v září,
jsem opravdu šťastná, že jsme vybrali zrovna tuhle skvělou školku
 a že má Eliška tak báječné paní učitelky ...

... ušla obrovský kus cesty, takovou spoustu se toho naučila a tolik toho dokázala ...
... chodí tam s radostí a nadšením, těší se na kamarády 
a moc jí tam chutná, dokonce si chodí přidávat :-))

... z nesmělého introverta, který se mě držel za ruku a nehnul se ode mne,
se mi za ten rok proměnila v sebevědomou uličnici, co jde do všeho po hlavě
a umí se přihlásit o svá práva :-)))
Je tam spokojená a moc šťastná ...

... a já jsem za to nesmírně ráda ...

Čeká ji poslední týden, 
pak už jen 14 dnů v červenci v omezeném provozu
a znovu naostro od září ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)