pátek 23. května 2014

Aspoň jednu každý týden ...

... 21/2014 ...


... cestou z Eliščiny kardiologické kontroly ve fakultní nemocnici, 
kde samozřejmě nemohla chybět i Szidinka,
jsme si daly spicha s tetou Petrou a stavily se v porubské Ollies na dortík ...
Eli tradičně mandarinkový, já New York cheesecake a teta limetkový ...

"Teto, ty máš okurkový dort?" :-)) 
- ano, našemu dítěti připadá kolečko limetky jako plátek okurky, 
protože doma jedeme na citrónech a limetku jsme doma neměli pěkně dlouho, 
ani si vlastně nevzpomínám, kdy jsem naposledy měla mojito nebo ještě lépe - gin s tonikem ...
Musím to napravit a začít si je zase doma dělat, aby Eli neměla mezery ve vzdělání :-)


... ze začátku baštila hezky způsobně, 
ale pak ten nebohý dort poplenila pěkně zostra
a ještě dorážela na můj ...
aneb když dětem chutná, to je radost pohledět :-))

Ollies třikrát zdar!!!

6 komentářů:

  1. No pááni, to je opravdu pěkný kousek dortu:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :-) Sice je to trochu dražší zákusek, ale jsou opravdu výborné!

      Vymazat
  2. Okurkový dort je můj letní favorit!!! Jiný si skoro nedávám ;)

    PS: stačí zajet sem a Imhotepa dostaneš hned ve dveřích!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště jdu do něj taky! :-)
      A s Imhotepem Tě beru za slovo! Jdu se podívat, jak mi jede 17 :-)))

      Vymazat
    2. Poslední už ti ujela, tak až ráno ve 4.10 - dáme jednoho a pojedu do práce :D

      Vymazat
    3. Jojo, a nafoukáš a bude to na mě, že jo?! :-))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)