pátek 16. května 2014

Aspoň jednu každý týden ...

... 20/2014 ...



... oči už má Eliška naštěstí v pořádku,
takže by v pondělí mohla konečně skoro po třech týdnech do školky ,
snad to klapne :-)

Štafetu teď totiž přebírám já - ve čtvrtek ráno začalo oko zlobit zase pro změnu mě, naštěstí jen to levé, pravé mám (zatím) v pořádku ... Vypadám, jako bych půlkou obličeje svařovala autogenem bez brýlí, něco jako Bolek Polívka v Romingu ... no možná to mám tak o 10% lepší ...
Dnes jsem byla na očním a taky kapu a mažu ... Asi nestačilo, že mě teď zase trápí ten můj tuberácký kašel a celé noci nespím. Počasí je taky na pytel, no jen houšť ... ještě jsem neměla pásový opar a vzteklinu ...
Vím, že by se o těchhle věcech nemělo žertovat, ale poslední dobou se to na nás sype za všech stran, až mám pocit, že už mi nic jiného, než si z toho dělat legraci, nezbývá ...

Jedinou mojí útěchou je, že jsem to chytla od své milované dcerunky a ne od někoho cizího :-))

A Jirka vyhrožuje, že přestane chodit domů ...

2 komentáře:

  1. Tak jestli opravdu chceš, vzteklinu bychom mohla sehnat od Vendy a pásový opar by taky nemusel být tak velký problém :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Beru! Teda tu vzteklinu ... Jirka dneska přišel s oparem na puse, takže pásový opar už možná máme doma a ještě o tom nevíme :-))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)