úterý 20. května 2014

Adriena ...

včera odešla ...

*6.8.1926    +19.5.2014

Pro připomenutí  rozhovor Na plovárně  z roku 2004 ...

A určitě se podívejte i na dokument Olgy Sommerové Moje 20. století ...
Kromě Adrieny Šimotové je věnován i mé oblíbené Lence Reinerové a Soni Červené,
tři výjimečné a silné ženy, tři výjimečné osudy ... 

A tip pro Brno a okolí - v Domě umění města Brna jsou práce Adrieny Šimotové
až do 3. 8. 2014 k vidění v rámci výstavy Grey Gold ...
Já se určitě podívat zajedu ...


Konvice

Bez názvu, 1992





Hlava ve větru



Ruce v detailu




Záda II, 1992



Lidé - stromy, 2011

2 komentáře:

  1. Jedinečná žena. Děkuju za tip. Do srpna to snad zvládnu, nějak mi pořád chybí na všechny ty akce energie a jedu spíš na sporo režim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, byla. Působila na mě vždycky hrozně příjemně, vyrovnaně, moudře a i přes svůj vyšší věk a zdravotní handicapy pořád vitálně ... a hlavně, že má co sdělit ... a měla takový krásný, uklidňující hlas...

      Já tu jižní Moravu plánuju na prázdniny, tak doufám, že to tam všechno narvu a zvládnu, protože seznam "Must see" se mi začíná pěkně rozrůstat :-) A zatím moc nevím, jak se mi ty moje radůstky podaří skloubit s tím "oficiálním" rodinným itinerářem (protože třeba do galerie Jirku asi nedostanu) - možná se budu muset aspoň na týden sobecky trhnout jen sama :-) A vlastně, proč ne? :-)

      Baru, a není se čemu divit, že sil máš ještě málo, po tom všem, čím sis v poslední době prošla - hlavně zvolna, nepřepálit začátek (byť má třeba člověk pocit, že už je to dobré a ta energie a síla tam je), poslouchat svoje tělo a dopředu pomalu, ale jistým krokem ...Držím pěsti :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)