středa 2. dubna 2014

Výměna 

Na blogu U Oringle jsem se zapojila do skvělého projektu výměny handmade výrobků a tohle je, prosím pěkně, výsledek ...


Domluvily jsme se, že Petře uháčkuji světle šedý velký jarně/podzimní kruhový nákrčník z bavlněné příze ...





 ... a ona mi výměnou namaluje jeden ze svých úžasných pastelkových rodinných okénkových obrázků ... 

... potom, co jsme spolu po mailu doladily barevnost a motivy, které bych na obrázku ráda měla, jsem se už jen těšila, tetelila a zvědavě očekávala :-)

 ... a pak bylo hotovo a jednoho dne dorazila obálka s krásným kočičím razítkem ...



... a uvnitř byla tahle krása ...



... zatím teda obrázek čeká na rámeček, který chci koupit o víkendu,
takže jsem si ho provizorně umístila na bok knihovny u dveří do ložnice, 
ať ho mám pěkně na očích ...


... zezadu ho jistí knihy, které prozatím musím mít v knihovně kvůli nedostatku místa ve dvou řadách za sebou a dost mě to štve, ale bohužel to teď jinak vyřešit nedokážu ... 
... a zepředu mu pak Eliška vybrala dva kočičí bodyguardy - ten růžový sice teda vypadá, že spí, ale prý poctivě hlídá :-)


Všichni jsme z obrázku neskutečně nadšení - Eliška si ho nechala první den před spaním ještě jednou přinést do postele k prohlédnutí, protože byla úplně unešená z toho, že je na obrázku kromě ní, táty a mámy taky její největší kamarádka - kočička Szidinka :-)
Jirkovi se líbilo, že si je tam tak strašně moc podobný  a že tam má svůj veliký koníček - totiž vaření ...
A já jsem byla z obrázku v euforii tak nějak celkově :-) 
Když k nám v pátek poštou přišel, byl to zrovna takový krásný intenzivní den s dobrými zprávami, událostmi a lidmi, které mám ráda ...
Je krásně pestrobarevný, což je třeba v Eliščiných očích to nejvíc, protože má zrovna teď pestrobarevné období :-)
Je milý, originální, pozitivní, vtipně nás všechny tři vystihuje a je první vyloženě jen a jen náš :-)

Pevně doufám, že i na druhé straně je takováhle spokojenost :)

Milá Oringle, díky moc za tuhle radost ♥

.

2 komentáře:

  1. Jani, jsem ostuda, že se k poděkování za tak milé shrnutí výměny dostávám až teď. Mám velkou radost, že se vám všem obrázek líbí a že si v něm každý našel to svoje. Moc pěkný pocit. Děkuju. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšení na naší i na Vaší :-)
      To je skvělé, protože přesně tohle je ten hlavní smysl výměny, no ni? :-)
      Mějte krásné dny
      J.

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)