pátek 18. dubna 2014

Sleduj bílého králíčka ...



... jediná letošní velikonoční dekorace, kterou jsem si koupila ...

... už jsem tu včera psala o tom, že Velikonoce moc neslavíme a je to překvapivě především mojí zásluhou,
protože šmigrust nesnáším od dětství ...

... když jsem ale viděla za výkladem tohohle fešáka, bylo mi jasné, že ho tam prostě nemůžu nechat ...

... myslím, že tenhle bílý zajíček/králíček je takový univerzální a nikde není řečeno, že je "jen" velikonoční, 
takže si ho můžu klíďo píďo sledovat hezky celý rok :-)
.
... a nebojte, o infantilní poblouznění malými roztomiloučkými králíčky rozhodně nejde,
jen jsem se prostě zamilovala do tohohle porcelánového, znáte to,
zkrátka Love at first sight ♥


... a neděste se, tohle nejsou bílé rakvičky, tak morbidní zase nejsem :-) ...
Tohle jsou jen úchvatné porcelánové minidózičky ze slavkovské dílny Haas a Czjzek 

a dohromady jim to spolu parádně klape :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)