pátek 11. dubna 2014

Aspoň jednu každý týden ...


... 15/2014 ...


Tentokrát s kraslicemi, které si Eliška vybrala na velikonočním jarmarku ve školce.
Počasí u nás dnes bylo opravdu aprílové - chvíli pršelo, chvíli svítilo slunce ...


... zelenobílá kraslice je krásná - z jedné strany pipinková a z druhé berušková ...
... respektive bohužel BYLA krásná ... 

Pověsily jsme ji na kroucenou vrbu, kterou máme na polici ve skleněné váze a vždycky ji na svátky nebo i jen tak podle nálady zdobíme různými slaměnými ozdobami, andělíčky, kraslicemi, ptáčky a jinými blbůstkami.

Před dvěma hodinami mi ovšem váza z police z ničeho nic spadla, větvičky nebyly ověšené příliš, jen se tam prostě nějak podivně seskupily dopředu a převážily se ... takže moje krásná velká skleněná váza na padrť, kraslice na padrť, větve polámané, v televizním stolku, který byl pod poličkou, máme teď krásnou díru ve tvaru půlměsíce, jak ho padající váza naštípla ... a já jsem v jedenáct večer v obýváku zametala střepy a rozbité skořápky ... no radost až na kost prostě ...

... a to mě až zamrazilo, když jsem si uvědomila, 
co by se mohlo stát, kdyby váza takhle z ničeho nic spadla na Elišku :(

Každopádně vrba letěla do koše a já se musím nejdřív  vzpamatovat z leknutí, 
abych nějaké větvičky zase někdy vzala na milost.

Takže tenhle parapetní dešťový snímek je vlastně poslední foto naší kraslice před + ...


Už teď je mi jasné, že až to Eli ráno zjistí, budu ve školce shánět náhradní ...
snad je ještě budou mít :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)