úterý 11. března 2014

Kruh se uzavřel ...





... letitá mozaika na budově základky, kam jsme s J. kdysi  oba chodili ...
... chtěli bychom tam dát i Elišku, až přijde její čas :) 
Školka, kde teď chodí, pod tuhle ZŠ patří, takže našlápnuto správným směrem má ...

Školu máme pět minut od domu a chodíme kolem relativně často,
 ale až včera na procházce jsem si tu mozaiku zase po letech znovu pořádně prohlídla 
(a až doma jsem si pak na fotce  všimla, že ji nějaký kretén posprejoval) ... 

Škoda, že děcka tyhle věci asi běžně nevnímají, krásná a zajímavá mi připadala až teď.
Na základce jsem měla jiné starosti - byla jsem například nešťastně zamilovaná do J. 
a on o mně skoro nevěděl ... 
.... "rozsvítilo" se mu až po více než patnácti letech na třídním srazu a nějakou dobu zase musel dobývat on mě :)
Kde by mě to bylo bývalo na té základce napadlo, ale cesty osudu jsou nevyzpytatelné ...
... a lup ho, dneska spolu máme Elišku ...

A kruh se uzavřel ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)