čtvrtek 20. února 2014

Yellow ...











8 komentářů:

  1. Ten název, ach ten název....ale neodradil mě! ;)

    Narcisy mi vždycky připomenou, jak Bracken s Lily (jeho kamarádka anglická ohařka) zlikvidovali během hry jedno jejich menší políčko v parku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi tak statečná :)) Já jsem na tebe právě myslela, jestli tě ta žlutá neodradí :)
      Ale jsou krásné, že jo?

      Vymazat
    2. Ale jo... i když já mám radši tulipány ;)

      Vymazat
    3. Na ty se taky chystám, letos jsem je ještě neměla ... a jakou barvu tulipánů máš nejraději, žlutou? :)))

      Vymazat
  2. To asi ani nebudu komentovat :P

    Nebo jo - kromě žlutých je mi to jedno. L.+P. mají na zahrádce tyhle, ty se mi hrozně líbí:
    http://www.flora-images.com/picture/TULIPA-QUEEN-OF-NIGHT-9636.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty jsou husté, dost dobrá barva :)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)