neděle 23. února 2014

Páteční odpoledne ...



... táta přišel domů z práce a šel rovnou ležet, protože byl nachlazený a bylo mu špatně ...
... tak jsme s Eliškou sbalily papíry, pastelky a fixy, 
já jsem ze šuplíku vytáhla polozapomenuté vybarvovací puzzle a šly jsme do kuchyně tvořit ...




... zde prosím výsledek našeho snažení ...


... a ne, opravdu nedokážu racionálně vysvětlit, proč jsem jasnou kozu vlevo nahoře vybarvila,
jako by to byla žirafa ... asi náhlé pomatení smyslů :)


... pak si to všechno Eli samozřejmě rovnou i poskládala ...


A co prý budeme dělat teď ...

Tak jsem si šla pro pomoc Do lesa a vytáhla jsem skvělé lesní omalovánky ...

... nejdřív houby ...


... pak Eli trochu posmutněla, když bylo hotovo ...


... ale naštěstí jsem měla v zásobě ještě hmyz :)


... zvláště stonožka Eli fakt pobavila ...



... a završily jsme to krásnými listy ...




... takže ještě jednou díky Janě Kloučkové-Kudrnové
bylo to fakt super :)




Táta sice trochu bolestínsky sténal jako Bob Saint-Clare, když  mu zhnisal palec, že se mu vůbec nevěnujeme a neopečováváme ho a nepolitujeme ho a on je přitom tak moc nemocný ... ale my jsme si to odpoledne s Eli spolu samy báječně užily :)

Mimochodem, znáte tenhle?
Ty moderní medikamenty jsou vážně zázračné! Žena se zápalem plic se díky nim zvládne bez problémů postarat o dítě a muže s rýmou ...


Mějte všichni krásný nadcházející týden :)

5 komentářů:

  1. Jste šikulínci:-))
    Koza je jasná ..... když může být kráva fialová, proč by koza nemohla být žirafovitá?:-D
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ajko :) A víte, že máte vlastně pravdu? Tomu říkám pádný argument :))

      Vymazat
  2. Ty omalovánky jsou skvělé! Je ale vidět, že v biologii pokulháváš - žížala a šneci jako hmyz? :p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebuď hnidopich - nahoře vidím motýl, beruška, mucha, pavouk ... píšu hmyz :)))

      Vymazat
    2. Já tam teda vidím bedrunku....a hnusáka osminoháka ignoruju :P

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)