úterý 18. února 2014

"Člověk musí vždycky snít výš, než na co má."



PAN REŽISÉR Miloš Forman je moje ♥ už hodně dlouho ...


... je to fascinující osobnost s obrovským charismatem ...



... dokonce se dá s nadsázkou říct, že mě dostal do druháku na filmu, 
protože jsem na něj v prváku psala ročníkovou práci, jejíž úspěšné zvládnutí bylo
pro postup do dalšího ročníku nutné ... takže, Miloši, díky, díky :))



... mám ráda všechny jeho filmy, v každém z nich je něco, co mě spolehlivě dostane na kolena a z čeho mi spadne brada ... takže je to v podstatě čistá, bezvýhradná láska :))
... ale kdybych měla zvolit jeden ... tři ... pět - vybrala bych tyto:

Lásky



 Taking Off



 Přelet




 Hair 






... s Miroslavem Ondříčkem byli výborná dvojka ...








...  mám ráda jeho skvělý smysl pro humor ...

S neznámým vtipálkem :)) 


Se Saulem Zaentzem

... vždycky měl slabost pro krásné a zajímavé ženy a ty zase měly a mají slabost pro něj :)

Manželka č. 1 - Jana Brejchová

Manželka č. 2 - Věra Křesadlová


Manželka č. 3 - Martina Zbořilová


... a fascinující je bezesporu také to, že dělá zásadně jenom dvojčata :))





Matěj a Petr




Jim a Andy

... právě dnes je mu 82 let ...



Tak krásné narozeniny, pane režisére, 
díky za všechnu tu krásu ...



... a tam za oceán ...



posíláme  jednu hezkou písničku :)




Který jeho film máte nejraději vy?

7 komentářů:

  1. Bože, MF je 82? Neuvěřitelný... Zrovna o víkendu jsme si pouštěli scénku z Taking Off, jak tam ti snobsští rodičové poprvé zahulí jointa. To nemá konkurenci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně - těžko uvěřit, ale fakt jo! :) A ta scéna je opravdu legendární :))

      Vymazat
  2. Od Ježíška jsem dostala knížku Povolání režisér - rozhovor Bohdana Slámy s Milošem Formanem. Ještě jsem ji nečetla, ale hrozně se na ni těším. Miloš je prostě úžasný a moje srdcovky jsou přesně ty filmy, které jsi vyjmenovala viz. výše:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím - tohle bohužel můj Ježíšek nezvládl :)) Mám v plánu si o ni "napsat" na svátek nebo narozky, tak snad budu vyslyšena :) Miloš je bůh! :)

      Vymazat
  3. Já mám nejradši Hair, bo si u toho můžu pořádně zabékat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)))))))
      A jsi u nich dojatá jako u Bídníků? :)

      Vymazat
    2. Ne, Bídníci jsou na tohle nej :)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)