pátek 14. února 2014


Aspoň jednu každý týden ...

... 7/2014 ...

... Eli  měla ve školce karneval ... dopoledne a bez rodičů, 
takže jsme pár fotek v masce kočičky udělaly na památku spolu doma ...


... ocásek samozřejmě included :)


... byl to její první, tak se moc těšila ...


...ostatní holčičky ve třídě byly většinou za princezny nebo víly, zaregistrovala jsem jednu myšku Minnie a jedna holčička byla za klauna, kluci to měli o trochu pestřejší - Spidermani, pirát, voják, rytíř, princ, kovboj, dva vodníci, slon a dráček :) 
Chtěla jsem, aby Eli s ostatními princeznami nesplynula v davu, a to se s kočičkou podařilo :) Navíc, bylo jí víceméně jedno, za co půjde, tak jsem si říkala, že je třeba toho využít, než si začne "vymýšlet" :) Když jsem donesla masku kočičky, byla nadšená a hned pro ... no a pak zákonitě nastalo to, čeho jsem se bála - odpoledne přišla ze školky s tím, že by třeba příště chtěla jít za princeznu :))





8 komentářů:

  1. Elišce to hrozně sluší :)

    U nás v rodině se dědí jít za Křemílka (ségra, Eli) a Vochomůrku (já, Api) :D Taky jsem jednou byla za kopretinu - na hlavě tatíkem vyrobený žlutý(!!!) klobouček s přilepenými okvětními lístky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, zlato :) Právě jsem si tě představila v masce Vochomůrky :))) Nemáš doma nějaké fotky? Kopretina je náhodou super - tobě vadila ta žlutá už v dětství? My jsme se ségrou chodily za muchomůrku, Karkulku, motýla (!!!) a za bílou paní, taky se to dědilo :))

      Vymazat
    2. Fotky máme, jen je najít...vezmu je s těmi ostatními, jo? Nevím, asi mi ještě žlutá nevadila, ale teď bych si to na hlavu už nedala :D
      L. děcka ještě dědily jít za Krtečka, zhruba tak ve dvou letech za to šli všichni 3 ;)

      Vymazat
    3. Tak to každopádně, určitě je dones :) já se obávám, že žádnou svou fotku z karnevalu nemám ...
      P.S.: Tahle kočičková je taky putovní :)

      Vymazat
    4. Krásná Kočička:-), a blahopřeji k invenci, neb je pravda, že u nás ve školce jdou holky jen za princezny, u kluků je to pestřejší! Takže na příští rok už vymýšlej:-)

      Vymazat
    5. Marfuško, děkujeme :) Já se právě obávám, aby si Eli na příští karneval nechtěla prosadit tu princeznu :) Musím zapojit mozkové závity a nějak elegantně a se ctí z toho vybruslit :)

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)