pátek 24. ledna 2014

Paní s kočičkou ...


Asi před dvěma lety jsem dostala jednu úžasnou plstěnou brož ...
Je krásná, je vtipná, je roztomilá, je mile naivní a hlavně je kočičková - a já mám kočičkové věci hóóódně ráda :)
Jen jsem si s ní prostě nějakou dobu nevěděla rady ... ležela mi ve šperkovnici jen tak ladem, občas jsem na ni koukla, jak se má a jestli ještě žije ...a zase jsem šuplík zavřela, protože jsem jednoduše pořádně netušila, kam s ní ... brože jsem do té doby moc nenosila (ačkoliv jich pár vlastním) a mezi námi - taky jsem se trochu bála, že s ní budu ve svých pětatřiceti vypadat poněkud nepatřičně a hloupě, velmi eufemisticky řečeno ... :)

Ale jednoho krásného loňského podzimního dne jsem si oblékala kabát a měla jsem nějakou dobrou náladu a najednou mě to trklo, něco mě osvítilo, vzpomněla jsem si na ni a už jsem věděla, kam s ní ... semhle:



Nepopírám, že jsem  na poprvé z domu vycházela s lehkou nejistotou, co jako lidi na to ... taky je pravda, že od té doby, co ji nosím, jsem pár pobavených úsměvů a nevěřícných pohledů už zaregistrovala ... dokonce i moje vlastní mamka na první dobrou s takovým tím výrazem "to jako myslíš vážně???" v očích prohlásila, že je teda dost infantilní - ale naštěstí jí i ona časem přišla na chuť a já se jí tak nemusím zřeknout - ani brože, ani mamky :))

A co z toho jako vyplývá? Že já jsem se tedy, prosím pěkně, rozhodla, že pro letošní zimní sezónu budu
paní s kočičkou a upřímně - prdím na to, co si lidé okolo myslí ... mám z ní velikou radost a kočička určitě taky, že jsem ji konečně někam vytáhla ..
A tuhle sezónu, co se zatím jako zima jen tváří, si spolu prostě užijeme a ne že ne!!! :)




Takže až někde v Ostravě a okolí potkáte paní s černou srdíčkovou zelenookou kočičkou 
na kabátě, 
jsem to na tuty já :)

A koho by to zajímalo, tak čičina (spolu s další všemožnou roztomilou plstěnou havětí v přestrojení za brože) je k dostání tady tu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)