sobota 4. ledna 2014

Doplést či nedoplést ...



to je to, oč tu běží ...

Abyste tomu rozuměli - pletu Elišce šálu -
 tuhle, pěkně prosím ...


a teď nevím, jestli se na to nemám vykašlat ...


protože zima udělala tuhle sezónu nejspíš to samé.

Včera jsem cestou do školky zahlédla na keřích rašit pupeny,
což mi teda v LEDNU, při vší úctě k Matce Přírodě, připadá DOST zvláštní a marně přemýšlím, co to tam nahoře na nás zkouší :o))

Sáně jsme ještě ani nevytáhli ze sklepa a boby, co přinesl Mikuláš, leží nevyužité na balkóně ...

Nejsem sice žádný milovník zimy, lyžovat neumím, sáňkovat se bojím, stavění sněhuláků mi většinou moc nejde a na koulovačky jsem taky levá, bo mám špatnou mušku a pomalejší reakce, takže v naprosté většině případů jsem JÁ ten nejvíc zkoulovaný člen akce ...
ale to nic nemění na tom, že bych se přecejenom chtěla tam nahoře přimluvit, jestli by nemohlo aspoň trochu nasněžit ...


stačí tak lehce, lehoulince ... aby měly děti radost :))



Tak to, prosím, zařiďte ... děkujůůů:)


8 komentářů:

  1. No vidíš - a já si naopak libuju, jak nikde není ani troška sněhu a jsem úplně spokojená ;)
    Pravdou je, že naše třešeň je taky poněkud zmatená a začíná rašit, ale z toho se snad vzpamatuje. A pokud ne - už dva roky pořádně nerodila, takže třetí bude jen pokračováním její tradice... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to hned věděla, že zrovna ty budeš brblat :) Já sníh taky moc nemusím, ale je mi fakt trochu líto těch dětí ... Hele, a ta vaše třešeň - není ona už v přechodu třeba? :)

      Vymazat
    2. Já nevím, v kolika mají třešně přechod, ale té naší je tak 25, možná o pár let víc. Co myslíš? ;)

      Já nebrblám, jen jako aby bylo jasno, že jsou i lidi, kterým to fakt nevadí. Zimu nesnáším a basta.

      Vymazat
    3. Snažila jsem se to najít, ale všude píší jen o době zrání, tj. v kterém třešňovém týdnu třešeň rodí :))
      A neboj, mi je jasné, že polovině lidí tahle atypická zima vyhovuje :)

      Vymazat
    4. Netušila jsem, že existují i "třešňové týdny"! :)

      Vymazat
    5. Taky mě to překvapilo :)))) Člověk se pořád učí ...

      Vymazat
  2. Doplést, příští zimu jako když jí najdeš:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Už je hotová, samozřejmě jsem vyměkla, nemám ráda nedodělanou práci... Ale podle předpovědi má přituhovat, takže její čas se blíží :))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)