pátek 3. ledna 2014

Aspoň jednu každý týden ...

Na konci minulého roku jsem při vytváření stolního kalendáře (už tradičního vánočního dárku pro Eliščiny prarodiče) s mírným zděšením zjistila, že za 2013 máme zoufale málo jejích fotek ...
Pravda teda je, že se nám rozbil foťák a fotky z mobilu jsou nic moc, ale opravdu jen tolik???
J. fotit nebaví, takže je to většinou na mně ... z čehož vyplývá, že jsem hrozná matka :))
Proto jsem se to letos rozhodla napravit a v rámci jediného závazného předsevzetí tohoto roku tu teď veřejně prohlašuji, že se vynasnažím sem každý týden dát alespoň jednu její fotku, abych i já pak lépe viděla, jak mi to moje dítě roste před očima :)
Inspirací k tomuhle "projektu" mi byly loňské obdobné počiny  k.lara tralala a Kusance, čímž oběma dámám velice děkuji a s dovolením si půjčuji :)
4. dubna bude mít Eli 4 roky a jestli správně počítám (no dobře, tak jsem se koukla do svého nového skvělého diáře :), mělo by tu být minimálně 14 obrázků.

Tak jdeme na to ... 1/2014



4 komentáře:

  1. A pokud to každý týden nestihneš, budeš na konci roku místo kalendáře vybírat fotku na hrnek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky poslední dobou moc nefotím, takže super nápad a skvělé předsevzetí a inspirace!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)