pátek 10. ledna 2014


Aspoň jednu každý týden ...

... 2/2014 ...



Eli nám za nepatrné asistence babičky uvařila polívku (nudle, mrkev, spoustu koření, hlavně pepře:))

Byla tak nadšená, že jsme jí to dovolili večer ohřát na "normálním" sporáku, dali si to do misky a pod jejím zkoumavým pohledem jsme ochutnali ... já zbaběle jen na kraj lžičky, protože byla šíleně ostrá a já nemám pálivé věci ráda, tatínek statečně snědl dvě lžíce ... celé ...
...  předstírali jsme, jak si strašně pochutnáváme, pomlaskávali jsme a chválili ji, jak je ohromně šikovná ... 
...byla šťastná ... mě pusa i z té nepatrné trošky pálila ještě půl hodiny poté ... tatínek je chlap, tak nic neříkal a trpěl tiše ....aneb co by pro ni člověk neudělal  :))

2 komentáře:

  1. A teď s ní šup do vlastní show - s princeznou šikovnou! ... .o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš, že už mám radši teď hned napsat varovný dopis Ditě P., ať se bojí nové konkurence nebo mám ještě počkat, jestli Eli zvládne i hlavní chod a dezert? :)))

      Vymazat

Děkuji Vám za návštěvu a za všechny Vaše milé komentáře :)